مهلت انتخاب رشته کنکور ۹۹ تمدید نمی شود/ امشب آخرین فرصت داوطلبان

به گزارش خبرنگار مهر، آزمون سراسری در روزهای ۲۹ تا ۳۱ مرداد و اول شهریور با رقابت بیش از یک میلیون و ۲۴۷ هزار و ۴۴۹ نفر در ۳۹۲ شهر کشور برگزار شد.

از تعداد یک میلیون و ۳۹۳ هزار و ۲۳۳ کارت صادر شده در آزمون سال ۹۹ تعداد یک میلیون و ۱۶۶ هزار نفر در جلسه آزمون حاضر بوده‌اند. ظرفیت پذیرش رشته‌های با آزمون سراسری سال ۱۳۹۹ تعداد ۱۷۵ هزار و ۸۴۹ نفر است.

انتخاب رشته کنکور سراسری سال ۹۹ از دوم مهرماه ۹۹ در سایت سازمان سنجش آموزش کشور آغاز شده و با توجه به درخواست‌های داوطلبان این مهلت تا دوشنبه ۷ مهرماه تمدید شده است.

تاکنون از میان یک میلیون و ۱۲ هزار و ۴۰۶ نفر مجاز به انتخاب رشته در کنکور سراسری ۹۹ شده‌اند تعداد ۳۹۶ هزار و ۴۰۲ نفر نسبت به انتخاب رشته اقدام کرده‌اند.

داوطلبان تا ساعت ۲۴ امشب دوشنبه ۷ مهر ۹۹ فرصت دارند بر اساس دستورالعمل نحوه انتخاب رشته اینترنتی، ۱۵۰ کدرشته مورد علاقه خود را انتخاب کنند.

دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری ۹۹ از روز ۳۱ شهریور منتشر شده است و تاکنون دو اصلاحیه برای دفترچه منتشر شده است که لازم است داوطلبان برای انتخاب رشته و یا ویرایش فرم مربوطه دو اصلاحیه مذکور را نیز مطالعه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *