امکان دریافت کارت کنکور برای داوطلبان علوم تجربی و زبان فراهم شد

فاطمه زرین آمیزی سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در گفتگو با خبرنگار مهر  گفت: کارت داوطلبان کنکور ۹۹ تا ۲۴ ساعت قبل از آزمون برای مشاهده و پرینت در سایت سازمان سنجش آموزش کشور قابل دریافت است.

وی افزود: آزمون عمومی و اختصاصی داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی در صبح جمعه ۳۱ مرداد و داوطلبان گروه آزمایشی زبان‌های خارجی در صبح شنبه یکم شهریورماه در ۳۹۲ شهر و بخش کشور برگزار می‌شود.

زرین آمیزی یادآور شد: کارت‌های شرکت در آزمون برای همه داوطلبان آزمون سراسری سال ۱۳۹۹ گروه‌های آزمایشی علوم تجربی‌ و زبان‌های خارجی به همراه راهنمای شرکت در آزمون برای مشاهده و پرینت بر روی درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قابل دریافت است.

وی تاکید کرد: همه داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون‌، برای پرینت کارت شرکت در آزمون باید در تاریخ تعیین شده به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و با وارد کردن شماره سریال کارت اعتباری ثبت نام (۱۲ رقمی) و شماره شناسنامه و یا شماره پرونده و کدپیگیری ثبت‌نام (۱۶ رقمی) و نام و نام‌خانوادگی، کدملی و سریال شماره شناسنامه یک نسخه پرینت از راهنما و کارت شرکت در آزمون تهیه کنند.

سخنگوی سازمان سنجش اظهار داشت: داوطلبانی که در ۲ یا ۳ گروه آزمایشی متقاضی شده‌اند باید علاوه بر پرینت کارت شرکت در آزمون گروه آزمایشی اصلی، برحسب مورد نسبت به پرینت کارت گروه آزمایشی دوم و یا گروه‌های آزمایشی دوم و سوم (گروه‌های آزمایشی هنر و زبان‌های خارجی) خود اقدام کنند.

به گزارش مهر، آزمون عمومی و اختصاصی داوطلبان گروه آزمایشی هنر در صبح چهارشنبه ۲۹ مرداد، داوطلبان گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی در صبح پنجشنبه ۳۰ مرداد، داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی در صبح جمعه ۳۱ مرداد و داوطلبان گروه آزمایشی زبان‌های خارجی در صبح شنبه یکم شهریورماه در ۳۹۲ شهر و بخش کشور برگزار می‌شود.

تعداد یک میلیون و ۳۹۳ هزار و ۲۳۳ کارت ورود به جلسه آزمون سراسری سال ۱۳۹۹ صادر شده است که بیشترین میزان داوطلب مربوط به گروه علوم تجربی با ۵۹۴ هزار و ۲۵۹ داوطلب است. کمترین تعداد کارت مربوط به گروه هنر با ۱۱۳ هزار و ۷۳۲ کارت است. همچنین بیشترین داوطلب زن مربوط به گروه علوم تجربی و بیشترین داوطلب مرد مربوط به گروه ریاضی و فنی است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *