کج سلیقگی به نام آزمون استخدامی/ دو آزمون در یک روز

خبرگزاری مهر، مشخص شدن زمان برگزاری آزمون استخدامی پالایشگاه تبریز در روز پنجشنبه ۹ مرداد ماه و همزمانی آن با زمان برگزاری آزمون سراسری دکترای تخصصی باعث سر درگمی داوطلبان استخدام و کنکور دکترا شده است
مدیر روابط عمومی شرکت پالایش نفت تبریز در گفتگو با خبرنگار مهر با اعلام اینکه آزمون استخدامی این شرکت بر اساس تصمیم ستاد استانی مقابله با کرونا تعیین و مشخص شده است گفت: این شرکت هیچ گونه اعمال نظری در تعیین زمان این آزمون نداشته است.
تاریخ برگزاری آزمون استخدامی شرکت پالایشگاه نفت تبریز از طریق ستاد استانی مقابله با کرونا بارها به تعویق افتاده است. جلیل رجبی اظهار کرد: تاریخ برگزاری آزمون استخدامی شرکت پالایشگاه نفت تبریز از طریق ستاد استانی مقابله با کرونا بارها به تعویق افتاده است.
امکان تعویق آزمون استخدامی وجود ندارد
وی ادامه داد: با توجه به تعیین وقت برگزاری این آزمون از سوی ستاد استانی مقابله با کرونا، آزمون استخدامی نهم مرداد ماه بر اساس اعلام قبلی در زمان و مکان تعیین شده برگزار می‌شود.
رجبی افزود: زمان برگزاری آزمون استخدامی شرکت پالایشگاه تبریز از سویی ستاد مقابله با کرونا زمانی تعیین شد که سازمان سنجش زمان برگزاری آزمون دکترا را ۲۵ تیرماه اعلام کرده بود و بر اساس اطلاعیه سازمان سنجش برگزاری این آزمون نهایی شد.
وی در خصوص هم‌زمانی آزمون استخدامی پالایشگاه تبریز با آزمون دکترای سازمان سنجش در نهم مرداد ماه سال جاری، گفت: متأسفانه امکان تعویق آزمون استخدامی وجود ندارد.
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه سهند تبریز در گفت و گو با خبرنگار مهر گفت: نکته‌ای که قابل توجه می‌باشد این است که بعضی از متقاضیان شرکت کننده در آزمون استخدامی پالایشگاه، برای آزمون دکتری نیز ثبت نام کرده‌اند.
اگر تغییری صورت گیرد باید از سوی پالایشگاه باشد
امیرحسین فیضی ادامه داد: در رابطه با مسئله تداخل پیدا کردن آزمون استخدامی پالایشگاه تبریز با آزمون دکتری می‌باشد که آزمون دکتری ۹ صبح روز پنجشنبه نهم مرداد برگزار خواهد شد و آزمون استخدامی پالایشگاه نیز ساعت ۹:۳۰ دقیقه همان روز برگزار خواهد شد.
معاون دانشگاه اعلام کرد که در این آزمون، تنها مجری بوده و حق امکان تغییر در برگزاری آزمون وجود ندارد و هر گونه تغییر صورت گرفته باید از سوی پالایشگاه انجام گیرد. وی اضافه کرد: بنا به برگزاری این آزمون در دانشگاه صنعتی سهند، در تماسی که با معاون آموزشی دانشگاه صنعتی سهند گرفته شد؛ معاون دانشگاه اعلام کرد که در این آزمو، تنها مجری بوده و حق امکان تغییر در برگزاری آزمون وجود ندارد و هر گونه تغییر صورت گرفته باید از سوی پالایشگاه انجام گیرد.
وی ادامه داد: در طی تماس صورت گرفته با جذب نیروی پالایشگاه، با رفتاری عجیب روبرو شدم که افرادی که قصد شرکت در آزمون دکتری را دارند به درد ما نمی‌خورند.
فیضی بیان کرد: اکثر افراد در هر دو آزمون ثبت نام کرده‌اند، با وجود تغییر روز و ساعت از سوی پالایشگاه قابل حل است.
وی در پایان گفت: طی تماس‌های صورت گرفته تداخل پیش آمده را از این دانستند که سازمان سنجش، چندین بار تاریخ آزمون خود را تغییر داد که ما نیز تاریخ را تغییر کردیم و حال، سازمان سنجش بعد از ما اعلام کرده است که باید سازمان سنجش، روز برگزاری آزمون خود را تغییر دهد.
با همه اوصاف و با این بی برنامگی متولیان امر، دانشجویانی که با هزار آرزو برای تحصیلات تکمیلی درس خوانده بودند و یا با هزار آرزو خود را برای آزمون استخدامی پالایشگاه نفت تبریز آماده کرده بودند حال باید یکی را انتخاب کنند و در صورت عدم موفقیت یک سال منتظر کنکور و یا آزمونی دیگر باشند و این قصور از سوی مدیران برگزاری این آزمون‌ها باید به صراحت پاسخ داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *