۵۳ هزار داوطلب کنکور در سیستان و بلوچستان با هم رقابت می‌کنند

فرهاد شهرکی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: در آزمون سراسری امسال ۵۳ هزار و ۵۲۶ داوطلب در استان سیستان و بلوچستان از ۲۹ مرداد ماه تا یکم شهریور با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ۵ رشته تحصیلی با یکدیگر رقابت می‌کنند.

نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه ۵۶ درصد شرکت کنندگان داوطلبان آزمون سراسری سیستان و بلوچستان را دختران و ۴۴ درصد را پسران تشکیل می‌دهند، افزود: این رقابت علمی در دو نوبت صبح و عصر در ۱۷ شهر استان برگزار می‌شود.

وی گفت: آزمون عمومی و اختصاصی داوطلبان گروه آزمایشی هنر در صبح چهارشنبه ۲۹ مرداد، داوطلبان گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی در صبح پنجشنبه ۳۰ مرداد، داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی در صبح جمعه ۳۱ مرداد و داوطلبان گروه آزمایشی زبان‌های خارجی در صبح شنبه یکم شهریورماه در ۳۹۲ شهر و بخش کشور برگزار خواهد شد.

شهرکی ادامه داد: رعایت تمامی نکات بهداشتی از قبیل استفاده از ماسک، استفاده از مواد ضدعفونی‌کننده مورد تأیید وزارت بهداشت و گندزدایی سطوح مطابق با دستورالعمل‌های مربوطه از سوی وزارت بهداشت توسط کارکنان و داوطلبین آزمون الزامی است.

وی تصریح کرد: همچنین عملیات ضدعفونی مکان‌های برگزاری آزمون قبل و بعد از برپایی امتحان‌ها انجام می‌شود و رعایت دیگر پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری‌های اجتماعی در فاصله ۱.۸ متر در نظر گرفته شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *