رقابت بیش از ۱۶۰۰ داوطلب صومعه سرایی در کنکور سراسری

به گزارش خبرنگار مهر، حسین بالو ظهر دوشنبه در جلسه هماهنگی با مسئولان و عوامل اجرایی حوزه‌های کنکور سراسری ۹۹ در صومعه سرا، اظهار کرد: در کنکور سراسری امسال هزار و ۶۰۶ داوطلب صومعه سرایی با هم رقابت می‌کنند.

وی با بیان اینکه برای رقابت این تعداد داوطلب ۱۹ حوزه امتحانی در شهرستان صومعه سرا پیش بینی شده است، افزود: این داوطلبان در چهار روز از ۲۹ مرداد ماه تا یکم شهریور با هم رقابت می‌کنند.

بالو با اشاره به اینکه این داوطلبان در گروه‌های آزمایشی ریاضی، تجربی، انسانی، هنر و زبان با هم به رقابت می‌کنند، گفت: از این تعداد ۱۳۹ نفر در گروه آزمایشی ریاضی، ۶۰۶ نفر انسانی، ۵۴۳ نفر تجربی، ۱۰۴ نفر در هنر و ۲۱۴ نفر در نیز در گروه آزمایشی زبان شرکت کرده‌اند.

وی همچنین با بیان اینکه با توجه به شرایط جامعه و شیوع ویروس کرونا و ضرورت رعایت دستور العمل های بهداشتی، اظهار کرد: تمهیدات لازم برای تأمین سلامت و امنیت داوطلبان در حوزه‌های امتحانی صومعه سرا پیش بینی شده است.

مدیر آموزش و پرورش صومعه سرا با اشاره به رعایت فاصله اجتماعی در چیدمان صندلی حوزه‌های انتخابی، افزود: استفاده از ماسک توسط داوطلبان الزامی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *