اولین روز آزمون سراسری کنکور در پایتخت طبق پروتکل ها برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا زالی عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران در خصوص میزان آمار کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته اظهار داشت: طی ۲۴ ساعت اخیر تعداد ۳۶۹ بیمار جدید در بخش عادی،

۱۴۶ بیمار در بخش‌های ویژه و ۵۱۵ بیمار نیز در مجموعه بیمارستان‌های استان تهران مورد بستری قرار گرفته‌اند.

وی با اشاره به اینکه سهم کسانی که در بخش‌های سرپایی مراکز درمانی مورد بستری قرار گرفته‌اند ۸ درصد محاسبه شده است گفت: مجموعاً ۴۸۰ بیمار نیز از بخش‌های مختلف درمانی ترخیص شده‌اند.

زالی در خصوص اولین روز برگزاری آزمون‌های سراسری کنکور نیز عنوان داشت: دستورالعمل‌های ستاد ملی کرونا در خصوص برگزاری آزمون سراسری و کنکور به سمع و نظر همه مردم رسیده و شهروندان مطلع هستند و در مورد کنکور نیز باید اعلام کنیم که امروز کنکور با هدایت برنامه‌های تعیین شده به بهترین شکل اجرا شد.

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در تهران با اشاره به همکاری مناسب خانواده‌ها و عدم تجمع در محل آزمون‌ها گفت: اولین روز آزمون سراسری کنکور در پایتخت طبق پروتکل‌ها برگزار شد و انتظار ما این است که در روزهای بعدی برگزاری آزمون که از تراکم بیشتری برخوردار است همین رعایت‌ها وجود داشته باشد.

وی اظهار داشت: پس از برگزاری کنکور از داوطلبان می‌خواهیم مثل قبل از تجمع و برگزاری میهمانی و سفر اجتناب کنند تا فرصتی مناسب‌تر برای اجرای برنامه‌های جمعی مهیا شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *