یکهزار نفر از داوطلبان کنکور سراسری در دماوند با هم رقابت می کنند

حیدر امیر پور در گفتگو با خبرنگار مهر، از برگزاری آزمون سراسری سال ۹۹ همزمان با سراسر کشور از روز چهارشنبه ۲۹ مرداد تا روز شنبه یکم شهریور ماه خبر داد و اظهار داشت: طی چهار روز برگزاری در مجموع یکهزار نفر از داوطلبین سطح شهرستان دماوند به رقابت می‌پردازند.

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز دماوند افزود: با عنایت به شرایط خاص کنونی و شیوع ویروس کرونا در کشور؛ در حال حاضر حفظ سلامتی داوطلبین در کنار برگزاری هر چه بهتر آزمون سراسری دغدغه اصلی ما برای برگزاری آزمون در سال جار ی است و سعی شده تمام پیش بینی‌های لازم در این راستا صورت پذیرد.

امیرپور در ادامه گفت: طبق آخرین دستورالعمل‌های مربوط به پیشگیری از ویروس کرونا و رعایت فاصله گذاری اجتماعی از سوی سازمان سنجش آموزش کشور محدوده در نظر گرفته شده برای هر داوطلب ۱.۸ متر خواهد بود که به همین دلیل برخلاف دوره‌های گذشته آزمون سال جاری در ۲ حوزه مجزا در دانشگاه برگزار خواهد شد.

نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در برگزاری کنکور دماوند از داوطلبین خواست تا با رعایت کامل دستورالعمل‌هایی که از طریق سازمان سنجش به صورت پیامک اطلاع رسانی شده است در حوزه آزمون حضور یابند و انجام ضدعفونی و استریل حوزه آزمون یک روز قبل از برگزاری و هر روز طی ایام برگزاری آزمون جز برنامه‌های ثابت برای حفظ سلامتی داوطلبین و عوامل اجرایی در آزمون امسال خواهد بود و استفاده از ماسک سه لایه بدون فیلتر و ژل ضد عفونی، عدم تجمع داوطلبین و خانواده‌ها مقابل درب حوزه آزمون، رعایت فاصله گذاری که در ورودی سالن محل برگزاری آزمون طراحی شده است و…. از نکاتی است که داوطلبین ملزم به رعایت آن هستند.

امیر پور با اشاره به اینکه حساسیت‌ها صرفاً برای حفظ سلامتی داوطلبین عزیز و خانواده‌ها است عنوان داشت: از خانواده‌های محترم داوطلبین می‌خواهیم که به هیچ وجه به همراه داوطلب در محل حوزه حضور نیابند و از تجمع در مقابل درب ورودی و محیط پیرامون حوزه آزمون خود داری کنند و از این رو دانشگاه مانند دوره‌های قبل نمی‌تواند پذیرایی خانواده‌های محترم باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *