کنکور در اراک با رعایت پروتکل بهداشتی برگزار می شود

حسین بختیاری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مراکز برگزاری کنکور در شهرستان اراک، دانشگاه‌های شهر و مدارس بزرگ است.

فرماندار اراک گفت: با توجه به همکاری سمن‌ها در بازرسی از تمامی اماکن به آنها از سه روز گذشته تکلیف شده است که بازدیدهای خود را به برگزاری مراکز کنکور اختصاص دهند.

وی افزود: سمن‌ها از تمامی مراکز برگزاری کنکور بازدید کردند و گزارشات به فرمانداری ارسال شده است و بنده نیز از تعدادی از این مراکز بازدید به عمل آوردم.

فرماندار اراک گفت: نتایج حاصل از این بازدیدها به نحوی بود که می‌توان گفت تمام محل‌های برگزاری آزمون سراسری در این شهرستان به بهترین شکل ممکن و با نظارت ویژه دانشگاه علوم پزشکی ضدعفونی و گندزدایی شده است و حتی رعایت فاصله‌ها از حد پیش‌بینی شده نیز بیشتر در نظر گرفته شده است و جای هیچ نگرانی از این بابت وجود ندارد.

بختیاری به خانواده‌ها تأکید کرد پس از رساندن فرزندانشان به محل آزمون، در این مکان‌ها از هرگونه تجمع خود داری و مراحل را ترک کنند و در پایان آزمون با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی به سراغ فرزندان خود بروند.

وی ادامه داد: در همه مراکز برگزاری آزمون از مرکز بهداشت شهرستان یک کارشناس مستقر است و بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی حین برگزاری کنکور نظارت می‌کند.

بختیاری تصریح کرد: همه تلاش‌ها در شهرستان اراک برای برگزاری مطلوب کنکور سراسری امسال به کار گرفته شده است و این آزمون از صبح روز چهارشنبه با روند خوبی آغاز شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *