دفترچه سئوالات کنکور علوم ریاضی و فنی منتشر شد

به گزارش خبرنگار مهر، سازمان سنجش آموزش کشور به منظور دسترسی هرچه سریع‌تر داوطلبان کنکور سراسری به سؤالات گروه های آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی، علوم انسانی، هنر و زبانهای خارجی، سؤالات هریک از گروه های آزمایشی را پس از برگزاری آزمون منتشر کرده در دسترس داوطلبان قرار می دهد.

کلید اولیه سؤالات آزمون سراسری سال ۱۳۹۹ (داخل کشور) ، از ساعت ۲۱ روز دوشنبه سوم شهریورماه ۹۹ و کلید اولیه سؤالات (خارج از کشور)، روز چهارشنبه بعدازظهر ۵ شهریور ۹۹ در سایت سازمان سنجش منتشر می شود.

دفترچه سؤالات عمومی یا دفترچه شماره یک گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی برای نظام آموزشی ۶-۳-۳ در اینجا، دفترچه اختصاصی گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی در اینجا و دفترچه فرهنگ و معارف اقلیت‌های دینی و زبان‌های خارجی غیرانگلیسی در اینجا قابل دریافت است.

دفترچه سؤالات عمومی یا دفترچه شماره یک گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی برای نظام آموزشی قدیم یا ترمی واحدی در اینجا، دفترچه اختصاصی گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی در اینجا و دفترچه فرهنگ و معارف اقلیت‌های دینی و زبان‌های خارجی غیرانگلیسی در اینجا قابل دریافت است.

کنکور سراسری سال ۱۳۹۹ در روزهای ۲۹، ۳۰ و ۳۱ مرداد و اول شهریورماه برگزار می‌شود. کنکور گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی صبح امروز ۳۰ مرداد با رقابت ۱۳۵ هزار و ۸۶۱ داوطلب در ۳۹۲ شهر کشور برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *