اعلام میزان رضایتمندی کنکوری ها درباره رعایت پروتکل‌های بهداشتی

فاطمه زرین آمیزی سخنگوی سازمان سنجش در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: پس از برگزاری آزمون سراسری در گروه های آزمایشی ۵ گانه، پیامکی مبنی بر سه سئوال به داوطلبان ارسال شده است.

وی افزود: از داوطلبان سه سئوال پرسیده شد که سئوال اول میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در حوزه های امتحانی، سئوال دوم میزان رعایت فاصله صندلی ها و سئوال سوم میزان رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی عوامل اجرایی بود.

سخنگوی سازمان سنجش اظهار داشت: تعداد ۲۱۸ هزار و ۱۲۹ نفر به سئوال اول مبنی بر «میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در حوزه های امتحانی» پاسخ دادند که ۹۴.۸۱ درصد ابراز رضایت کردند. همچنین تعداد ۲۱۷ هزار و ۶۵۲ نفر به سئوال دوم مبنی بر «میزان رعایت فاصله صندلی ها در حوزه های امتحانی» پاسخ دادند که ۹۲.۷۷ درصد ابراز رضایت کردند.

زرین آمیزی خاطرنشان کرد: تعداد ۲۱۶ هزار و ۴۱۳ نفر به سئوال سوم مبنی بر «میزان رعایت پروتکل های بهداشتی توسط عوامل اجرایی در حوزه های امتحانی» پاسخ دادند که ۹۶.۲۶ درصد ابراز رضایت کردند.

به گزارش مهر، آزمون عمومی و اختصاصی داوطلبان گروه آزمایشی هنر در صبح چهارشنبه ۲۹ مرداد، داوطلبان گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی در صبح پنجشنبه ۳۰ مرداد، داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی در صبح جمعه ۳۱ مرداد و داوطلبان گروه آزمایشی زبان‌های خارجی در صبح شنبه یکم شهریورماه در ۳۹۲ شهر و بخش کشور برگزار شد.

تعداد یک میلیون و ۳۹۳ هزار و ۲۳۳ کارت ورود به جلسه آزمون سراسری سال ۱۳۹۹ صادر شده بود که در نهایت یک میلیون و ۲۴۷ هزار و ۴۴۹ کارت پرینت شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *