آمار اعلام علاقمندی کنکوری ها به رشته های هنر و علوم ورزشی

فاطمه زرین آمیزی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: – داوطلبان گروه آزمایشی هنر در صورت علاقه‌مندی به ۱۳ رشته­ دارای بخش عملی و همچنین داوطلبان کنکور ۹۹ علاقمند به رشته علوم ورزشی به منظور شرکت در آزمون عملی باید نسبت به انتخاب حداکثر دو مجموعه از رشته‌های تحصیلی اعلام شده تا امروز دوشنبه ۳ شهریورماه اقدام کنند. 

وی افزود: تاکنون ۴۹ هزار و ۶۵۴ نفر از داوطلبان کنکور ۹۹ نسبت به اعلام علاقمندی به شرکت در آزمون عملی رشته های هنر و علوم ورزشی سال ۹۹ اقدام کرده اند.

سخنگوی سازمان سنجش یادآور شد: داوطلبان تا ساعت ۲۴ امشب سوم شهریورماه فرصت دارند با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی: www.sanjesh.org نسبت به ثبت و خرید کارت آزمون عملی اقدام کنند.

به گزارش مهر، پذیرش دانشجو در رشته‌های تحصیلی مورد نظر در آزمون سراسری سال ۱۳۹۹ بصورت متمرکز و با شرایط خاص صورت می‌پذیرد داوطلبانی که اقدام به انتخاب یک/۱ مجموعه از مجموعه رشته‌های تحصیلی گروه آزمایشی هنر برای شرکت در آزمون عملی اقدام می کنند باید نسبت به پرداخت مبلغ یک میلیون ریال (۱۰۰ هزار تومان) بابت هزینه آزمون عملی به صورت اینترنتی به وسیله کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب اقدام کنند.

داوطلبان در صورتی که متقاضی و علاقه مند به شرکت در آزمون عملی دو/۲ مجموعه از مجموعه­ های گروه آزمایشی هنر هستند باید نسبت به پرداخت مبلغ ۲ میلیون ریال (۲۰۰ هزار تومان) به صورت اینترنتی اقدام کنند.

عدم پرداخت هزینه آزمون رشته ­های تحصیلی عملی در تاریخ تعیین شده، به منزله عدم امکان پذیرش آنان در این رشته‌ها خواهد بود.

آزمون عملی برای کلیه رشته‌های نقاشی (ارتباط تصویری)، آموزش ارتباط تصویری ـ هنرهای تجسمی ـ طراحی پارچه و لباس، طراحی صنعتی، ادبیات نمایشی، مجسمه‌سازی، موسیقی ایرانی، موسیقی جهانی، موسیقی نظامی، کتابت و نگارگری، آهنگسازی، بازیگری، طراحی صحنه، نمایش عروسکی، عکاسی در شهریور ماه ۹۹ برگزار خواهد شد. 

داوطلبان برای اطلاع از جزئیات برگزاری آزمون عملی، زمان پرینت کارت ورود به جلسه و آدرس محل برگزاری آزمون رشته‌های هنر باید به اطلاعیه‌ چهارشنبه ۱۲ شهریورماه سازمان سنجش مراجعه کنند.

داوطلبانی مجاز به شرکت در آزمون عملی خواهند بود که اولاً نسبت به پرداخت هزینه برگزاری آزمون عملی در بازه زمانی اعلام شده اقدام کرده و ثانیاً در جلسه آزمون گروه آزمایشی هنر که در روز چهارشنبه ۲۹ مرداد برگزار شد، حاضر بوده باشند.

همچنین داوطلبان هریک از گروه ­های آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی و علوم انسانی در صورت علاقه­ مندی به رشته علوم ورزشی و آموزش تربیت بدنی باید نسبت به انتخاب مورد مربوط منحصراً به صورت اینترنتی تا امشب سوم شهریورماه از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org اقدام کنند.

داوطلبان علاقمند به رشته علوم ورزشی و آموزش تربیت بدنی باید نسبت به پرداخت ۴۲۰ هزار ریال (۴۲ هزار تومان) به صورت اینترنتی به وسیله کارتهای بانکی عضو شتاب اقدام کنند.

زمان آزمون عملی رشته علوم ورزشی و آموزش تربیت بدنی در اطلاعیه ۱۶ شهریور ۹۹ به اطلاع داوطلبان می رسد. داوطلبانی مجاز به شرکت در آزمون عملی خواهند بود که اولاً نسبت به پرداخت هزینه برگزاری آزمون عملی در بازه زمانی اعلام شده اقدام کرده و ثانیاً در جلسه آزمون یکی از گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی، علوم انسانی و علوم تجربی که در روزهای پنجشنبه و جمعه ۳۰ و ۳۱ مرداد برگزار شد، حاضر بوده باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *